حياتى

أحلى منتدى رومانسى ترفيهى
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قصه الحب المثــــــــــــــــــــــــــــــــا لى........................................ الجزء 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
من الصعب ان تبكى بلا دموع

حــيــاتـــى جــــديـــد


حــيــاتـــى جــــديـــد
avatar

عدد الرسائل : 34
تاريخ الميلاد : 01/03/1993
الــعــمــر : 24
الــمــزاج : غاوى حب

مُساهمةموضوع: قصه الحب المثــــــــــــــــــــــــــــــــا لى........................................ الجزء 2   الأربعاء يوليو 14, 2010 8:43 pm

ده الجزء2 من القصه
ويارب تنول اعجاب الجميع
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
وعند انكسار احمد فى اول حب حقيقى
وقال احمد فى نفسه هــــــــــــــــل جميع الفتيات بالشكل ده
وهى تحاول الا تصال به
واحمد لا يريد الكلا م معها
ولكن الحب شئ عنيد فرق قلبه من جديد لانها هى الفتاه التى يريدها
وقال:ممكن اكلمها وعقلها وممكن تكون ناويه التعديل من نفسها
فى مره رنت عليه ففتح التلفون وقال ازيك
قالت:الحمد لله
قالت:كنت فين كل ده
قال:كنت زعلان منك شويه
قالت:خير
قال:اقلها انتى بتكلمى حد تانى
قالت:لا ثم قالت ليه
قال :كنت بسآل
فال تانى:انتى بتكلمى ابن الجيران(رضا)
قالت: مين
ده جارنا وبكلم معاه عادى جدا
وبعدين قال :يانا ياهوه
قالت:انته طبعا
وسعتها بس طرت من الفرحه
وفضلنا نتكلم وهوه يروح لها الدرس كل يوم
عشان يو شفها وناس كتير عرفت اننا بنحب بعض
ووصل الموضوع ده لابن الجيران(رضا)
وجه لاحمد عند مدرسته واكلم معاه واقوله دى بتاعتى وملكى
فاحمد ضحك وقال :انت جاى عشان كده روح علشان ملعبش
بيك كوره
وبعدين احمد اضايق انه زعل واحد منه بسب واحده وهوه
مش متعود على كده
وفى نفس اليوم كلمه وقا ل:يانا ياهوه
قالت:طبعا انت حبيبى
قال :يعنى لو جبته ووقفته ادامك تقولى عا يزه احمد
قالت:اه
وجه اليوم اللى اتقبلنا فيه انا (ورضا)وهيه
امام اتنين من اصحابها
وخيرتها وقولت انا ولا (رضا)
احمد كان متاكد انها هتقول احمد
ردت وبكل بجاحه وكدب وكبرياء انا عايزه (رضا)
سعتها احمد راح فى دنيا تانيه ويقول لنفه بعد كل ده
واللى عملته علشانها تبيع الواحد بسهوله كــــــــده
وعندها احمد مشى مضايق والنار فى عنيه وروح البيت
وكلمها فى البيت
وقالها انا متشكر على حسيته معاكى وبكى دموع اول مره تنزل من عينه
وقالت انا مش قاصده اعمل كده ودمعت وقالت انا بحبك ياحمد تعالى عند البيت
محتاجه اشوفك قلتلها خلاص كل واحد فى طريق قالت لازم اشوفك
ورغم كل اللى حصل راح ووقفت معاها وقولتلها عايزانى قالت ومستعد اعمل اي حاجه
علشانك ولاسف احمد صدق الجباره الى مجربيشى الحب خالص ولا عارف ايه اللى
بيحصل جوه قلب احمد والعذاب اللى احمد شايفه
والكلام خد بعضه تانى
وكلام تانى فى الموبايل تانى ومقبلات كتير
وحس احمد انها حبته بجد لكن هى محبتهوش خالص ممكن كانت
بتلعب بيه لقت قلب تحت ايديها فقالت العب وتسلى وكان صديق احمد بيقوله ابعد عنها
احمد قال لا
ومهوش عارف حاجه
وفى يوم من الايام قال صاحب احمد الحب قدام عينك بس انته نش شايفه
وفى يوم رن تلفون احمد فكلم وفال مين معايا
ردت صوت واحده بتقوله انت مش عارفنى قالها :لا
قالت كده هو الحب بيتنسى قلها مين حضرتك
ردت عليه وقالت:انا نـــــــــــــــــــدى
كان ديما صاحب احمد يقوله عليه كانت بجد انسانه محترمه وبتحبك جدا
واحمد قال لندى مينفعش انا بحب واحد ه ثانيه
وقالت له ربنا يوفقك
وفى يوم من الايام عرف انى خلود خرجت مع واحد تانى
وكان (رضا)
وحب يتاكد وطلع الكلام ده صحيح
واحمد بقى حاله مشقلب خالص وعدشى بيكلم حد
صاحب احمد لاحظ التغيرات اللى على احمد وحب يخدم احمد
مهو اعز اصدقائه وياما عمل علشانه
وكلم خلود وقاله بنحبى احمد وانتظرت فى الرد قليلا وقالت عايزاه
وقالها صاحب احمد امال بتعملى معاه كده ليه قالت: انا ذات نفسى مش عارفه
قالها خلاص سيبى احمد فى حاله
قالت خلاص اتمنى له التوفيق
رد وقال لو بتتمنى له الخير تعملى كده مردتش وانتهى الموضوع على كده
وحوات ندى تطلع احمد من الى هوه فيه باى طريق من الطرق
وحس احمد ان ندى بنحبه بجد
وعاشوا (ندى.احمد)اجمل قصه حب
لكن للاسف الفرحه ماتمت مات احمد بعد شهرين من كلامه مع ندى
وتكون المده مبينهم مش كتير بس كانت اجمل قصح حب
ولحد الان نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدى مش قادره تنسى
احمد



يارب تنول اعجاب الجميع
واتمنى لكل فتى وفتاه حبا سعيدا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Isolde

حــيــاتــى مـتـمــيــز


حــيــاتــى مـتـمــيــز
avatar

عدد الرسائل : 592
تاريخ الميلاد : 01/01/1991
الــعــمــر : 26
الــمــزاج : ROMANCE

مُساهمةموضوع: رد: قصه الحب المثــــــــــــــــــــــــــــــــا لى........................................ الجزء 2   الخميس يوليو 15, 2010 6:23 pm

ياااااااااااااااااااااااه بص حلوه جدااا

بس حزينه اوى
ربنا يرحمه يارب
توبيك نايس بجد تسلم ايدك
بس انا زعلت اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قصه الحب المثــــــــــــــــــــــــــــــــا لى........................................ الجزء 2
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حياتى :: · »-퇇.√~¯`´¯-»حــيــاتــى الــرومــانـسـيــة´¯-»퇇.√~ :: •!¦[ القصص والروايات الأدبية]¦!•-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» حصريا كود حقوق منتداك اسفل كل موضوع زى المنتديات الفى بى فقط على حياتى
الأربعاء مارس 19, 2014 6:22 am من طرف taygrstar

»  سجد فى مكان غير متوقع
الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 10:56 pm من طرف العاطفى

» ليتنى كنت طفله
الثلاثاء سبتمبر 13, 2011 10:48 pm من طرف العاطفى

» Xilisoft Movie Maker 6.0.3.0701 Software + Crackبرنامج صانع الفيديوهات والافلام
الأحد أغسطس 14, 2011 6:19 pm من طرف kayuburuk

» من آدم ...نقاط رومنسية لاتنسى
السبت أغسطس 13, 2011 1:13 pm من طرف SHiMo

» أشهر 25 كذبه عند الشباب
السبت أغسطس 13, 2011 1:11 pm من طرف SHiMo

» ثلاثة أسرار تفضح الحب عند الرجال!!.
السبت أغسطس 13, 2011 1:04 pm من طرف SHiMo

» عندما يغار ادم و عندما تغار حواء
السبت أغسطس 13, 2011 12:59 pm من طرف SHiMo

» الصيام ومعجون الأسنان
السبت أغسطس 13, 2011 12:55 pm من طرف SHiMo

» حصريا محاكمه مبارك ونجليه وحبيب العادلي ومعاونيه علي الهواء بتهمة قتل المتظاهرين تحميل مباشر
الأربعاء أغسطس 03, 2011 4:13 pm من طرف DR/SEMSEM

» فــــائــــــدة الـــــــصـــــــــــــــوم
الثلاثاء أغسطس 02, 2011 9:17 pm من طرف DR/SEMSEM

» رسائل رمضان - مسجات رمضانيه 2011-رسائل لرمضان الكريم 2011
الأحد يوليو 31, 2011 8:43 pm من طرف DR/SEMSEM

» حملـِۃ ، نسمآإتُ من آلطيبِ هلـّت | ✿
الثلاثاء يوليو 26, 2011 4:57 pm من طرف DR/SEMSEM

» كــل شـئ تحـبــه تـــوقــع ضيــــاعـــه
الثلاثاء يوليو 26, 2011 4:56 pm من طرف DR/SEMSEM

» ازاى تحافظ على بطارية اللاب توب بتاعك ؟؟
الخميس يوليو 21, 2011 9:49 pm من طرف DR/SEMSEM

» يـَـلا نضــَـحـَـكْ .. يــلا نهيــسْ ...يـَــلا نفرفـــشْ... يــلا بــينــا
الخميس يوليو 21, 2011 2:40 am من طرف M I D O

» ((((مملكة الحب))))
الخميس يوليو 21, 2011 2:09 am من طرف الرقيقة

» ســاعـاات شييك جداا
الخميس يوليو 21, 2011 1:40 am من طرف الرقيقة

» سنة نحس علي الزمالك
الأربعاء يوليو 20, 2011 12:55 am من طرف DR/SEMSEM

» عبّر عن نفسك بـ أغنية أو حكمة أو شعر بكل تلقائية قول اللى نفسك فيه ..
الإثنين يوليو 18, 2011 9:46 pm من طرف M I D O

» حصريا فيلم بلبل حيران نسخه DVDRip بمساحة 338 ميجا روابط مباشرة
الإثنين يوليو 18, 2011 9:15 pm من طرف M I D O

» قيس درجة غــــضــــبــــك هنا ::..
الأحد يوليو 17, 2011 4:36 am من طرف smsoma 2011

» نغمات اسلاميه ورمضانيه جميله جدا
السبت يوليو 16, 2011 11:53 pm من طرف DR/SEMSEM

» ملكنى حبك يا ملاكى
السبت يوليو 16, 2011 9:25 pm من طرف CaPTiN/AhMeD

» انفراد تام ميني البوم مجدي سعد - دنيا 2011 Ripped From OriGinal Cd Q 320Kpbs
السبت يوليو 16, 2011 2:30 am من طرف M I D O

» حصريا النسخه الرسميه كليب تامر حسني - دايما معاك ديفيدي كوالتي
السبت يوليو 16, 2011 2:26 am من طرف M I D O

» اهلا بيكم من جديد وعيد ميلاد سعيد للمنتدى والتجديدات بتاريخ 15/7/2011
السبت يوليو 16, 2011 2:24 am من طرف M I D O

» اعرف شخصيتك الرومانسيه من خلال حرفك
السبت يوليو 16, 2011 2:19 am من طرف M I D O

» النسخه الاصليه البوم تامر حسني - الي جاي احلي 2011 Ripped From OriGinal Cd Q 320Kpbs
السبت يوليو 16, 2011 2:00 am من طرف CaPTiN/AhMeD

» ترآني متَ مّنْ ح‘ـِبك [ وسموآ عآشقك مرح‘ـِـِوم ]..
السبت يوليو 16, 2011 1:27 am من طرف M I D O

» عاوزين نرجع المنتدى من جديد ياترى مين موافق نعيد افتتاح حياتى من جديد
السبت يوليو 09, 2011 11:26 pm من طرف DR/SEMSEM

» ღღღ بــــــــღــــــحـــــــــــبــــــــــღــــــــــ ــك ღღღ
السبت يوليو 09, 2011 8:44 pm من طرف العاطفى

» رسيما نورى شاهين مدريستا 6مواسم قادمه
الخميس يوليو 07, 2011 8:56 pm من طرف DR/SEMSEM

» تفسير كُلُّ شَيْءٍ هَالِكٌ إِلَّا وَجْهَهُ ودفع شبهات الرافضة
الأربعاء يوليو 06, 2011 3:59 pm من طرف DR/SEMSEM

» sweeeeeeeeeet meloooooooody
الثلاثاء يوليو 05, 2011 10:22 pm من طرف الرقيقة

» لا تذهب وتنسانى
الجمعة يونيو 17, 2011 10:36 pm من طرف العاطفى

» اغنية هانى شاكر ايد واحدة
الجمعة يونيو 10, 2011 8:46 pm من طرف DR/SEMSEM

» فيلم الرومانسيه الرهيب Veer Zaara
الجمعة يونيو 10, 2011 4:47 pm من طرف DR/SEMSEM

» شرح مدقق لعمل كل أزرار نافذة الإرسال الجديدة
الخميس يونيو 02, 2011 3:32 pm من طرف MeRo WaHdAn

» رغم قسوتها ..........انها ابتسامة؟! ايه رايكم
الخميس أبريل 14, 2011 12:31 am من طرف المهاجر

CoPyRiGhT ©
جميــع آلحقوق محفوظــة لـ منتديآت ~{ 2008--2011 حياتى
ترڪيب وتطوير وتأسيس | :.DR SEMSEM ..... SEMSEMETY@YAHOO.COM